Politică de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal
Publicat în data de 12.04.2021
Considerăm asigurarea dreptului la protecția datelor cu caracter personal ca un angajament fundamental al SC FIRMA SRL, prin urmare vom dedica toate resursele și eforturile necesare pentru a prelucra datele dumneavoastră în deplină concordanță cu Regulamentul (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind protecția datelor” sau “GDPR”), precum și cu orice altă legislație aplicabilă pe teritoriul României.
Știm că vă interesează cum sunt utilizate și împărtășite informațiile despre dvs. și apreciem încrederea dvs. în noi pentru a face acest lucru cu atenție și în mod sigur.
Această Politică de Confidențialitate descrie modul în care colectăm și procesăm informațiile dvs. personale prin intermediul site-ului, dispozitivelor și serviciilor, care fac referire la această Politică de Confidențialitate.
Ne rezervăm dreptul de a actualiza și modifica periodic această Politică de Confidențialitate, pentru a reflecta orice modificări ale modului în care prelucrăm datele dvs. cu caracter personal sau orice modificări ale cerințelor legale.
În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe site-ul nostru versiunea modificată a Politicii de Confidențialitate, motiv pentru care va rugam sa verificați periodic conținutul acestei pagini.
Cine suntem și cum ne puteți contacta
FIRMA este denumirea comercială al SC FIRMA SRL, persoană juridică română, având sediul social în Mun. Giurgiu, Bdul. Bucuresti, Bl. 103, Sc. B, Ap. 39, jud. Giurgiu, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub numărul de ordine J40, EUID:ROONRC-J40// cod de înregistrare fiscală ….
În sensul legislației cu privire la protecția datelor, suntem operator atunci când prelucrăm datele dvs. cu caracter personal.
Suntem întotdeauna deschiși să aflăm opiniile dumneavoastră, precum și să vă furnizăm orice informații suplimentare de care ați putea avea nevoie cu privire la prelucrarea datelor dvs.
Vă sugerăm să contactați Responsabilul FIRMA cu protecția datelor la adresa de e-mail: office@autorizaricomerciale.ro – cu mențiunea: în atenția Responsabilului FIRMA cu protecția datelor.
Ce categorii de date cu caracter personal prelucrăm
În general, colectăm datele cu caracter personal direct de la dvs., astfel încât aveți controlul asupra tipului de informație pe care ne-o oferiți.
Cu titlul de exemplu, primim informații de la dvs. astfel:
– Când ne trimiteți un email;
Puteți de asemenea, consulta politicile de confidențialitate Facebook, YouTube, respectiv Google, accesând următoarele link-uri:
https://www.facebook.com/about/privacy,
https://policies.google.com/privacy?hl=ro,
https://policies.google.com/privacy.
Putem, de asemenea, să colectăm și să prelucrăm ulterior anumite informații cu privire la comportamentul dvs. în timpul vizitării site-ului nostru. Pe site-ul nostru web putem stoca și colecta informații în cookie-uri și tehnologii similare, conform Politicii de cookie-uri.
Nu colectăm și nu prelucrăm în alt mod date sensibile, incluse de Regulamentul General privind protecția datelor în categorii speciale de date cu caracter personal.
Care sunt scopurile și temeiurile prelucrării
Vom utiliza datele dvs. cu caracter personal în următoarele scopuri:
1. Pentru primirea de email-uri de la dvs. prin intermediul formularului de contact și al cererii de oferte în beneficiul ambelor părți.
2. Newsletter – pentru abonarea dvs. la mail-urile periodice ce cuprind oferte promoționale pentru servicii, articole și informații conexe.
Prelucrarea datelor dvs. pentru aceste scopuri este în cele mai multe cazuri necesară pentru încheierea și executarea unui contract între FIRMA și dvs. De asemenea, anumite prelucrări subsumate acestor scopuri sunt impuse de legislația aplicabilă, inclusiv legislația fiscală și contabilă.
3. Pentru îmbunătățirea serviciilor noastre
Ne dorim în permanență să vă oferim cea mai bună experiență de navigare online. Pentru aceasta, putem colecta și utiliza anumite informații în legătură cu comportamentul dvs. de Utilizator al site-ului.
Ne întemeiem aceste activități pe interesul nostru legitim de a desfășura activități comerciale, având întotdeauna grijă ca drepturile și libertățile dvs. fundamentale să nu fie afectate.
4. Pentru Marketing
Vrem să vă ținem la curent cu privire la cele mai bune oferte pentru serviciile noastre care vă interesează. În acest sens, vă putem trimite orice tip de mesaj (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile etc.), conținând informații generale și tematice, informații cu privire la servicii similare sau complementare cu cele pe care le-ați achiziționat, informații cu privire la oferte sau promoții.
Ne asigurăm întotdeauna că aceste prelucrări se efectuează cu respectarea drepturilor și libertăților dvs. și că deciziile luate în baza acestora nu au efecte legale asupra dvs. și nu vă afectează similar într-o măsură semnificativă.
În anumite situații, ne putem baza activitățile de marketing pe interesul nostru legitim de a ne promova și dezvolta activitatea comercială. În orice situație în care folosim informații cu privire la dvs. pentru un interes legitim al nostru, avem grijă și luăm toate măsurile necesare pentru ca drepturile și libertățile dvs. fundamentale să nu fie afectate.
Cu toate acestea, ne puteți solicita oricând, prin mijloacele descrise mai sus, să oprim prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal în scop de marketing, urmând să dăm curs cererii dvs.
5. Pentru apărarea intereselor noastre legitime
Pot exista situații în care vom folosi sau transmite informații pentru a ne proteja drepturile și activitatea comercială. Acestea pot include:
– măsuri de protecție a site-ului nostru și a utilizatorilor platformei FIRMA față de atacuri cibernetice,
– măsuri de prevenire și detectare a tentativelor de fraudare, inclusiv transmiterea unor informații către autoritățile publice competente,
– măsuri de gestionare a diverselor altor riscuri.
Temeiul general al acestor tipuri de prelucrări este interesul nostru legitim de a ne apăra activitatea comercială, fiind înțeles că ne asigurăm că toate măsurile pe care le luăm garantează un echilibru între interesele noastre și drepturile și libertățile dvs. fundamentale.
Cât timp păstrăm datele dvs. cu caracter personal
Ca regulă generală, vom stoca datele dvs. cu caracter personal cât timp este necesar pentru îndeplinirea scopurilor relevante descrise în această Politică de Confidențialitate, așa cum poate fi impus de lege, precum în scopuri fiscale și contabile.
Puteți să ne solicitați oricând ștergerea anumitor informații și vom da curs acestor solicitări, sub rezerva păstrării anumitor informații, în situațiile în care legislația aplicabilă sau interesele noastre legitime o impun.
Către cine transmitem datele dvs. cu caracter personal
După caz, putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal ale dvs. următoarelor categorii de destinatari:
– furnizorilor de servicii de marketing / telemarketing,
– furnizorilor de servicii de cercetare de piață,
– furnizorilor de servicii IT,
– altor societăți cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piață a serviciilor noastre.
În cazul în care ne revine o obligație legală sau dacă este necesar pentru a ne apăra un interes legitim, putem de asemenea divulga anumite date cu caracter personal unor autorități publice.
Ne asigurăm că accesul la datele dvs. de către terții persoane juridice de drept privat, se realizează în conformitate cu prevederile legale privind protecția datelor și confidențialitatea informațiilor, în baza unor contracte încheiate cu aceștia.
În ce țări transferăm datele dvs. cu caracter personal
În prezent, stocăm și prelucrăm datele dvs. cu caracter personal pe teritoriul României.
Cu toate acestea, este posibil să transferăm anumite date ale dvs. cu caracter personal unor entități localizate în Uniunea Europeană sau în afara Uniunii, inclusiv în țări cărora Comisia Europeană nu le-a recunoscut un nivel adecvat de protecție a datelor cu caracter personal.
Vom lua întotdeauna măsuri pentru a ne asigura că orice transfer internațional de date cu caracter personal este gestionat cu atenție, cu scopul de a vă proteja drepturile și interesele.
Transferurile către furnizorii de servicii și alte părți terțe vor fi întotdeauna protejate prin angajamente contractuale și, după caz, prin alte garanții, cum ar fi clauzele contractuale standard emise de Comisia Europeană sau schemele de certificare, precum Scutul de Confidențialitate pentru protecția datelor cu caracter personal transferate din interiorul UE către Statele Unite ale Americii.
Ne puteți contacta oricând, folosind detaliile de contact expuse mai sus, pentru a afla mai multe informații despre țările în care transferăm datele dvs., precum și garanțiile pe care le-am pus în aplicare cu privire la aceste transferuri.
Ce drepturi aveți
Regulamentul General privind protecția datelor vă recunoaște o serie de drepturi în legătură cu datele dvs. cu caracter personal. Puteți solicita accesul la datele dvs., corectarea oricăror greșeli din fișierele noastre și/sau vă puteți opune la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal.
De asemenea, vă puteți exercita dreptul de a vă plânge autorității de supraveghere competente sau de a vă adresa justiției.
După caz, puteți beneficia și de dreptul de a solicita ștergerea datelor dvs. cu caracter personal, dreptul la restricționarea prelucrării datelor dvs. și dreptul la portabilitatea datelor.
Pentru a vă putea exercita drepturile, ne puteți contacta folosind detaliile de contact expuse mai sus. Vă rugăm să rețineți următoarele aspecte dacă doriți să vă exercitați aceste drepturi:
1. Identitate – luăm în serios confidențialitatea tuturor înregistrărilor care conțin date cu caracter personal. Din acest motiv, va rugam sa ne transmiteți cererile dvs. cu privire la astfel de înregistrări folosind adresa de e-mail aferentă contului FIRMA. În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a vă verifica identitatea prin solicitarea de informații suplimentare care au ca scop confirmarea identității dvs.
2. Onorarii – nu vom solicita o taxă pentru a vă exercita vreun drept în ceea ce privește datele dvs. cu caracter personal, cu excepția cazului în care solicitarea dvs. de acces la informații este nefondată, respectiv repetitivă sau excesivă, caz în care vom percepe o sumă rezonabilă în asemenea circumstanțe. Vă vom informa despre orice onorarii aplicate înainte de a vă soluționa cererea.
3. Durata de răspuns – ne propunem să răspundem la orice solicitări valide în termen de maximum o lună, cu excepția cazului în care acest lucru este deosebit de complicat sau dacă ați făcut mai multe solicitări, caz în care urmează să răspundem în termen de maximum două luni. Vă vom anunța dacă vom avea nevoie de mai mult de o lună. S-ar putea să vă întrebăm dacă puteți să ne spuneți exact ce doriți să primiți sau ce anume vă îngrijorează. Acest lucru ne va ajuta să acționăm mai repede și sa scurtam timpul de răspuns la solicitarea dvs.
4. Drepturile terțelor părți – nu trebuie să respectăm o cerere în cazul în care ar afecta în mod negativ drepturile și libertățile altor persoane vizate.
Reamintim faptul ca puteți contacta în orice moment Responsabilul FIRMA cu protecția datelor prin transmiterea solicitării dvs. prin e-mail la adresa: office@autorizaricomerciale.ro – cu mențiunea: în atenția Responsabilului FIRMA cu protecția datelor.